Pasy do spinania naczepy 4 szt. kpl.
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Komplet pasów transportowych z napinaczem do spinania pustej naczepy na krzyż lub do transportu ładunków
PRODUKT | POLSKI |
Promocyjny komplet pasów składa się z 4 sztuk pasów (2 sztuk o całkowitej długości równej 5 metrów i 2 sztuk o długości 6 metrów). Taśma ma szerokość 35 mm do której wszyte są dwa stalowe haki typu J. Wszystkie nasze pasy produkujemy zgodnie z normą PN-EN 12195-2, która określa techniki dotyczące produkcji włókien syntetycznych. Ścisłe stosowanie się do normy PN-EN 12195-2 gwarantuje wysoki standard produktu zgodnego wymaganiami obowiązującymi w UE.
Promocyjne pasy transportowe produkowane są na bieżąco, a więc z datą zamówienia.
Certyfikowane pasy przy prawidłowym montażu zabezpieczają ładunek podczas transportu i ograniczają straty wynikające z przemieszczania się materiału podczas przewozu. Normy gwarantują sprawdzoną budowę pasa i wymagania wytrzymałościowe pasów transportowych.
ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:
- odcinek L1: 0,4 m
- odcinek L2: 4,6 m i 5,6 m
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:
*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).
**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
- Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
- Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
- Dla wydłużenia czasu eksploatacji pasa zaleca się używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom taśmy na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
- Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.
Metody zabezpieczania ładunku:
Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły:
- w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
- w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
- skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
- prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)
Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:
- mocowanie opasaniem
- mocowanie ukośne odciągami
- mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
- mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
- osadzanie
- ścisłe upakowanie pojazdu
- techniki mieszane