Pas z napinaczem 50mm/5T ERGO II 550 daN

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 43,04 zł 43.04
Cena netto: 34,99 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena: 2.82182
Producent: Interauto
Kod produktu: 03-PAS-7500-ERGOII

Opis

Pas transportowy z napinaczem 550 daN ERGO 2

W pasie transportowym ERGO 2 stosuje się taśmę 50 mm o wytrzymałości 7500 daN. Nasze pasy produkujemy zgodnie z unijną normą EN 12195-2 w której omówione są wymagania wytrzymałościowe oraz budowa pasów mocujących transportowane ładunki. Informacja o zgodności umieszczona jest na niebieskiej etykiecie każdego oferowanego przez nas pasa. 

PRODUKT POLSKI

Taśmy stosowane w naszych pasach mogą wydłużyć się podczas intensywnego użytkowania maksymalnie do 5%.

Należy pamiętać, że odpowiednio zabezpieczony ładunek podczas transportu ogranicza straty wynikające z przemieszczania się i uszkodzenia towaru podczas przewozu. 

Mają Państwo możliwość konfiguracji kupowanego pasa tzn. wybór długości taśmy i nadruku oraz elementów dodatkowych do zestawu. W celu zabezpieczenia taśmy przed ostrymi bądź szorstkimi krawędziami przewożonego ładunku polecamy ochraniacze do pasów transportowychPrzyjmujemy do realizacji również zamówienia niestandardowe, w tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem.

Pas ERGO 2 różni się od standardowego napinacza odwróconym mechanizmem działania. Dodatkowo dłuższa dźwignia umożliwia dociśnięcie ładunku do podłoża z większą siłą. To ekonomiczne rozwiązanie umożliwia zastosowanie mniejszej liczby pasów.

PORÓWNANIE PASÓW STANDARD I ERGO

STANDARD

 

  • zębatka ma 11 "zębów"
  • dociąg jest standardowy tzn. do góry za dźwignię

 

ERGO

 

  • zębatka ma 18 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

ERGO II

 

  • zębatka ma 20 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard prawie dwukrotnie (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

 

ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:

  • odcinek krótki: 0,4 m
  • odcinek długi odpowiednio: 5,6 m, 7,6 m, 9,6 m, 11,6 m

Pas transportowy 5 ton 550 daN

PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:

MATERIAŁ poliester WYTRZYMAŁOŚĆ ZRYWAJĄCA TAŚMY 7500 daN
SZEROKOŚĆ TAŚMY 50 mm LC* 2500 daN
WYTRZYMAŁOŚĆ W OPASIE 5 ton STF** 550 daN ERGO
CZĘŚCI KOMPLETU Produkt dwuczęściowy ZALECENIA PRZECHOWYWANIA odporny na działanie kwasów mineralnych, smarów, olejów, idealny do stosowania we wszystkich warunkach atmosferycznych (od -40 °C do 100 °C), nieodporny na zasady

*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).

**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:

  • Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
  • Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
  • Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
  • Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.

Metody zabezpieczania ładunku:

Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły: 

  • w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
  • w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
  • skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
  • prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)

Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:

  • mocowanie opasaniem
  • mocowanie ukośne odciągami
  • mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
  • mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
  • osadzanie
  • ścisłe upakowanie pojazdu
  • techniki mieszane

Dane techniczne

Rodzaj haka Podwójny 50 mm
Wytrzymałość w opasie 5 ton
Szerokość taśmy 50 mm
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl