Pas z napinaczem 35mm/2t z hakami
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Pas transportowy z napinaczem 210 daN i taśmą o maksymalnym wydłużeniu ≤ 5%
W pasie transportowym z mechanizmem 210 daN stosuje się taśmę o szerokości 35 mm i wytrzymałości 3000 daN, w naszym sklepie występuje ona w kolorze zielonym. Wszystkie pasy produkujemy zgodnie z normą EN 12195-2 uznaną w Unii Europejskiej. W rozporządzeniach tych omówione są wymagania wytrzymałościowe oraz budowa pasów mocujących transportowane ładunki. Deklaracja o zgodności umieszczona jest na niebieskiej etykiecie każdego oferowanego przez nas pasa.
Należy pamiętać, że ten pas jest przeznaczony do zabezpieczania transportowanych towarów lekkiej i średniej wagi takich jak okna, drzwi, parapety z konglomeratu lub marmuru, kajaków, quadów, motorów, itp. Odpowiednio zabezpieczony ładunek podczas transportu ogranicza straty wynikające z przemieszczania się i uszkodzenia towaru podczas przewozu.
PRODUKT | POLSKI |
Mają Państwo możliwość konfiguracji kupowanego pasa tzn. wybór długości taśmy i nadruku oraz elementów dodatkowych do zestawu. W celu zabezpieczenia taśmy przed ostrymi bądź szorstkimi krawędziami przewożonego ładunku polecamy ochraniacze do pasów transportowych. Przyjmujemy do realizacji również zamówienia niestandardowe, w tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem.
ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:
- odcinek krótki: 0,4 m
- odcinek długi odpowiednio: od 1,6 m do 11,6 m
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:
*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).
**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
- Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
- Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
- Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
- Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.
Metody zabezpieczania ładunku:
Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły:
- w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
- w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
- skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
- prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)
Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:
- mocowanie opasaniem
- mocowanie ukośne odciągami
- mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
- mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
- osadzanie
- ścisłe upakowanie pojazdu
- techniki mieszane