Pas transportowy 50 mm / 5T STF 320 daN z szeklami 3,25t

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 4 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 82,00 zł

Cena regularna:

82.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
Cena netto: 66,67 zł

Cena regularna:

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Kod produktu: 03-PAS-7500-0000-SZA
Pin It

Opis

Pas transportowy z mechanizmem STF 320 daN. Szekle zamiast haków

 Pas transportowy z szeklami plus wzmocnienie pod szeklę

Zastosowana taśma w tym modelu pasa transportowego ma szerokość 50 mm i wytrzymałość zrywającą 7500 daN. Oferowany produkt wyposażony jest w 2 wytrzymałe haki (siła niszcząca to 5 ton). Pas produkowany zgodnie z normą PN-EN 12195-2 w której zawarte są szczegółowe postępowania produkcyjne w celu zachowania wysokiego standardu produktu.

Zastosowana taśma charakteryzuje się rozciągliwością na poziomie ≤ 5%

Certyfikowane pasy przy prawidłowym montażu zabezpieczają ładunek podczas transportu i ograniczają straty wynikające z przemieszczania się materiału podczas przewozu. Normy gwarantują sprawdzoną budowę pasa i wymagania wytrzymałościowe pasów transportowych.

PRODUKT POLSKI

Jesteśmy polskim producentem dlatego mają Państwo możliwość wyboru długości pasa i nadruku oraz elementów dodatkowych do zestawu. Polecamy ochraniacze do pasów transportowych, które wydłużą czas użytkowania pasa.

 

PORÓWNANIE PASÓW STANDARD I ERGO

 

STANDARD

 

  • zębatka ma 11 "zębów"
  • dociąg jest standardowy tzn. do góry za dźwignię

 

ERGO

 

  • zębatka ma 18 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

ERGO II

 

  • zębatka ma 20 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard prawie dwukrotnie (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

 

ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:

  • odcinek krótki: 0,4 m
  • odcinek długi: od 1,6 m do 17,6 m

Pas transportowy 4 tony 320 daN

PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:

MATERIAŁ poliester WYTRZYMAŁOŚĆ ZRYWAJĄCA TAŚMY 7500 daN
SZEROKOŚĆ TAŚMY 50 mm LC* 2500 daN
WYTRZYMAŁOŚĆ W OPASIE 5 ton STF** 320 daN
CZĘŚCI KOMPLETU Produkt dwuczęściowy ZALECENIA PRZECHOWYWANIA odporny na działanie kwasów mineralnych, smarów, olejów, idealny do stosowania we wszystkich warunkach atmosferycznych (od -40 °C do 100 °C), nieodporny na zasady

*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).

**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.

 

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:

  • Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
  • Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
  • Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
  • Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.

Metody zabezpieczania ładunku:

Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły: 

  • w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
  • w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
  • skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
  • prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)

Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:

  • mocowanie opasaniem
  • mocowanie ukośne odciągami
  • mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
  • mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
  • osadzanie
  • ścisłe upakowanie pojazdu
  • techniki mieszane

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl