Pas transportowy 50 mm / 5T STF 320 daN z szeklami 3,25t
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Pas transportowy z mechanizmem STF 320 daN. Szekle zamiast haków
Pas transportowy z szeklami plus wzmocnienie pod szeklę
Zastosowana taśma w tym modelu pasa transportowego ma szerokość 50 mm i wytrzymałość zrywającą 7500 daN. Oferowany produkt wyposażony jest w 2 wytrzymałe haki (siła niszcząca to 5 ton). Pas produkowany zgodnie z normą PN-EN 12195-2 w której zawarte są szczegółowe postępowania produkcyjne w celu zachowania wysokiego standardu produktu.
Zastosowana taśma charakteryzuje się rozciągliwością na poziomie ≤ 5%
Certyfikowane pasy przy prawidłowym montażu zabezpieczają ładunek podczas transportu i ograniczają straty wynikające z przemieszczania się materiału podczas przewozu. Normy gwarantują sprawdzoną budowę pasa i wymagania wytrzymałościowe pasów transportowych.
PRODUKT | POLSKI |
Jesteśmy polskim producentem dlatego mają Państwo możliwość wyboru długości pasa i nadruku oraz elementów dodatkowych do zestawu. Polecamy ochraniacze do pasów transportowych, które wydłużą czas użytkowania pasa.
ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:
- odcinek krótki: 0,4 m
- odcinek długi: od 1,6 m do 17,6 m
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:
*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).
**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
- Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
- Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
- Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
- Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.
Metody zabezpieczania ładunku:
Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły:
- w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
- w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
- skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
- prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)
Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:
- mocowanie opasaniem
- mocowanie ukośne odciągami
- mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
- mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
- osadzanie
- ścisłe upakowanie pojazdu
- techniki mieszane