Pas Transportowy z Napinaczem, STF 500 daN, Wytrzymałość: 10T, Szerokość: 75mm
towar niedostępny

Opis
Pas Transportowy z Napinaczem, STF 500 daN, Wytrzymałość na wprost: 5 ton, wytrzymałość w opasie 10 ton Szerokość: 75 mm
Data Produkcji: 04/2021 rok.
Certyfikowany: Tak, norma EN 12195-2, honorowany w całej Europie (informacja wydrukowana na etykiecie pasa)
Pas transportowy jest odporny na działanie kwasów mineralnych, smarów, olejów, doskonale sprawdza się w zastosowaniu we wszystkich warunkach atmosferycznych (od -40 °C do 100 °C). Zastosowana taśma charakteryzuje się rozciągliwością na poziomie ok. ≤ 7% oraz szerokością 75 mm.
Pas transportowy z napinaczem do taśmy szerokości 75 mm z dwoma stalowymi hakami drucianymi podwójnymi z drutu Ø 15 mm.
Wyprodukowany zgodnie z normą PN-EN 12195-2 dotyczącą produkcji włókien syntetycznych, co świadczy o wysokim standardzie produktu zgodnego z normami wymaganymi w Europie.
Certyfikowane pasy przy prawidłowym montażu zabezpieczają ładunek podczas transportu i ograniczają straty wynikające z przemieszczania się materiału podczas przewozu. Normy gwarantują sprawdzoną budowę pasa i wymagania wytrzymałościowe pasów transportowych.
PRODUKT | POLSKI |
ELEMENTY SKŁADOWE PASA TRANSPORTOWEGO Z NAPINACZEM:
- odcinek krótki: 0,5 m
- odcinek długi odpowiednio: 9,5 m
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:
*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).
**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
- Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
- Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
- Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
- Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.
Metody zabezpieczania ładunku:
Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły:
- w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
- w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
- skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
- prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)
Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:
- mocowanie opasaniem
- mocowanie ukośne odciągami
- mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
- mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
- osadzanie
- ścisłe upakowanie pojazdu
- techniki mieszane