Regulamin
REGULAMIN
§1
DEFINICJE
- Regulamin– niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, która posiada zdolność prawną przyznaną przez szczególne przepisy, która zgodnie z podanym Regulaminem dokonuje Zamówienia.
- Sprzedawca – sprzedawcą jest Plasthoff Sp z o.o., 08-110 Siedlce ul. Kolejowa 1, NIP: 8212666593, REGON 385260671
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który korzysta ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Towar – produkty, artykuły oferowane przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Sklepu Internetowego TwojePasy.pl.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.twojepasy.pl za pośrednictwem którego Klient dokonuje zamówień.
- Formularz Rejestracji– formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient, poprzez podanie danych osobowych tworzy konto użytkownika, dzięki któremu może dokonywać zakupów Towaru.
- Formularz Zamówienia - formularz dostępny na stronie Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient nieposiadający konta użytkownika może dokonywać zakupów Towaru.
§2
INFORMACJE OGÓLNE
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego TwojePasy.pl (www.twojepasy.pl) którego właścicielem jest Plasthoff Sp z o.o., 08-110 Siedlce ul. Kolejowa 1, NIP: 8212666593, REGON 385260671.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez sprzedawcę z klientem dlatego udostępniany jest nieodpłatnie przed jej zawarciem.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania z usług Sprzedawcy dla Klienta jest szczegółowe zapoznanie się z niniejszym regulaminem. Akceptacja oraz przestrzeganie wszystkich postanowień widniejących w regulaminie pozwala Klientowi na korzystanie z usług Sprzedawcy.
- Umowa Sprzedaży, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego ustanawiana jest na czas określony i rozwiązana jest z chwilą dostawy Klientowi lub osobie przez niego wskazanej zamówionego Towaru.
- Sprzedawca na podstawie deklaracji producentów lub ich upoważnionych przedstawicieli oświadcza, że wszystkie prezentowane przez niego towary są dopuszczone do obrotu, fabrycznie nowe, a także pozbawione wad fizycznych i prawnych.
- Informacje o towarach podane w ich opisie, zwłaszcza parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, a także do informowania Sprzedawcy o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy. Korespondencja kierowana jest przez Sprzedawcę do Klienta na dane teleadresowe podane przez Klienta jako aktualne.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się loginem i hasłem do konta.
- Wszystkie prawa związane z własnością intelektualną sklepu internetowego należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
§3
INFORMACJE PODSTAWOWE I DANE TECHNICZNE
- Korzystanie z usług Sprzedawcy jest dobrowolne oraz bezpłatne.
- Warunkiem korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę jest dostęp do sieci Internet, poprawnie skonfigurowana i zainstalowana przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie stron WWW (zaleca się korzystanie z następujących przeglądarek internetowych w podanych wersjach lub nowszych, z włączoną obsługą plików "cookies" Internet Explorer 7.0, Netscape 7.0, Mozilla Firefox 11.0, Google Chrome 12.0.0 lub ich nowsze wersje), a także dysponowanie kontem poczty elektronicznej (e-mail).
- Sprzedawca zamieszcza informacje na temat swojej oferty na stronie internetowej i umożliwia dokonanie zakupu towarów znajdujących się w bazie Sprzedawcy za pomocą Formularza zamówienia drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem .
§4
PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
- Sprzedawca zamieszcza w sklepie internetowym TwojePasy.pl informacje dotyczące swojej oferty i umożliwia drogą elektroniczną - zgodnie z niniejszym Regulaminem - zakup towarów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy.
- Zakupów można dokonywać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienia na Towar składane są za pośrednictwem Sklepu Internetowego poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14:00 oraz w sobotę, niedzielę i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
- Składanie zamówień przez Klientów zarejestrowanych w Sklepie Internetowym następuje poprzez dodanie Towarów do koszyka oraz zatwierdzenie woli zamówienia. W przypadku Klientów niezarejestrowanych w serwisie, zamówienie towarów następuje poprzez dodanie Towarów do koszyka oraz wypełnienie Formularza Zamówienia poprzez wskazanie wymaganych danych wg informacji wyświetlanych przy jego realizacji.
- Wysłanie Zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie przyciskiem „złóż zamówienie”) stanowi ofertę Klienta złożoną firmie TwojePasy.pl Sp z o.o. co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- W przypadku podania błędnych informacji przez Kupującego, lub opóźnienia w ich podaniu Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie.
§5
CENA I SPOSOBY PŁATNOŚĆ ZA ZAKUPIONY TOWAR
- Wszystkie ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy.
- Cena towaru uwidoczniona w ofercie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Akceptowanymi przez Sprzedawcę formami płatności za zakupione towary są:
- Przelew elektroniczny za pomocą systemu PayU –bezpieczny i wygodny sposób na opłacenie swoich zakupów
- Przelew elektroniczny za pomocą systemu Przelewy24
- Tradycyjny przelew na nasze konto – PEKAO SA o/Siedlce 57 1020 4476 0000 8102 0424 5205
- Zapłata przy odbiorze – płatne kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
- „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”
- Gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: 08-110 Siedlce ul. Brzeska 76 w godz 8:00 - 15:00
- Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz kartami płatniczymi jest PayPro S.A.
- Na zapłatę za towar czekamy do 7 dni roboczych, po tym terminie wysyłamy do Państwa informację o braku płatności. W ciągu kolejnych 3 dni roboczych w przypadku braku płatności następuje anulowanie zamówienia.
- Na każdy towar Sprzedawca wystawia paragon fiskalny lub fakturę VAT.
- Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00 po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedawcą.
- Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego - Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
- W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§6
WYSYŁKA TOWARU
- Wszystkie towary wysyłamy zazwyczaj w terminie do 24h od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym lub wiadomości z informacją o wysyłce za pobraniem. W wyjątkowych sytuacjach (sobota, niedziela i święta) termin ten może ulec przedłużeniu.
- Wysyłany towar jest pakowany w sposób chroniący przed uszkodzeniem.
- Towar wysyłamy korzystając z usług firm kurierskich i operatorów pocztowych.
- Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku.
- Koszty przesyłki, jakie Państwa obowiązują są widoczne w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz sposobu płatności.
- Podane koszty transportu dotyczą przesyłek realizowanych wyłącznie na terytorium RP. W przypadku wysyłki za granicę, koszty transportu są ustalane indywidualnie (zgodnie z taryfikatorem przewoźników).
§7
UPRAWNIENIA KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku towarów o właściwościach określonych przez konsumenta, wyprodukowanych według jego specyfikacji lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować Sprzedawcę przesyłając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem podanego terminu. W takim przypadku Umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Możliwe jest również wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na nasz adres mailowy: biuro@twojepasy.pl
- Konsument który skorzystał z prawa odstąpienia, otrzyma potwierdzenie odstąpienia pocztą elektroniczną.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nas), po wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient odstępujący od umowy zobowiązany jest do pokrycia następujących kosztów:
- bezpośrednich kosztów zwrotu towaru do Sprzedawcę,
- jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia konsumentowi towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Zwracany przez Klienta towar musi być kompletny. Klient zobowiązany jest zapewnić należyte pakowanie odsyłanego towaru uniemożliwiające jego uszkodzenie w czasie transportu. W przypadku, gdy towar nosi ślady użytkowania konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości towaru wskutek korzystania z towaru.
§8
REKLAMACJE
- Klient będący osobą fizyczną ma prawo do zwrotu towaru wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z Umową Sprzedaży.
- Klient przed dokonaniem odbioru towaru winien sprawdzić stan dostarczanej mu przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła. Ewentualne reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności osobie dostarczającej przesyłkę, która ma obowiązek przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi uszkodzeniami. Klient może odmówić odbioru przesyłki uszkodzonej.
- Sprzedawca zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje uprawnienie do skorzystania z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Uprawnienie do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje Klientowi w terminie dwóch lat od daty doręczenia towaru i jednego roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, Klient może żądać naprawienia, wymiany, obniżenia ceny towaru albo w przypadku, gdy wada jest istotna może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Klient nie będący konsumentem może złożyć reklamację poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji na adres Sprzedawcy.
- Reklamacja pisemna powinna zawierać:
- imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Klienta
- numer zamówienia;
- oznaczenie reklamowanego towaru wraz z datą jego zakupu;
- numer konta bankowego Klienta;
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
- określenie roszczenia.
- Do realizacji roszczeń reklamacyjnych potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru u Sprzedawcy (np. poprzez dołączenie dowodu zakupu tj. faktury lub paragonu).
- Sprzedawca poinformuje Klienta o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji w terminie 14 dni od dnia przyjęcia reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca dokona na swój koszt wymiany albo naprawy towaru. Sprzedawca wskazuje, że w przypadku gdy naprawa albo wymiana zareklamowanego towaru okażą się niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów poinformuje o tym niezwłocznie Klienta. W takim przypadku Klient będzie uprawniony do żądania obniżenia ceny towaru i zwrotu części ceny towaru lub zwrotu pełnej ceny towaru przy jednoczesnym odstąpieniu od umowy.
- Żądania reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.
§9
POLITYKA PRYWATNOŚCI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem baz danych osobowych podanych przez Klienta Sklepu Internetowego w związku z zakupami jest Sprzedawca.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Sprzedawca zbiera tylko dane niezbędne do wykonania umowy sprzedaży tj. imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail, dane adresowe, nazwa firmy oraz NIP w przypadku Przedsiębiorcy oraz dane do wysyłki (imię, nazwisko, telefon, nazwa firmy, ulica i numer domu, kod pocztowy, miasto, kraj). Dane te nie są danymi wrażliwymi w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych.
- Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
- W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „zamawiam” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.
- Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy na adres biuro@twojepasy.pl .
- Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
- Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”. Klient może wyłączyć ten mechanizm w swojej przeglądarce internetowej, jednakże może to utrudnić lub uniemożliwi korzystanie ze stron Sklepu.
§10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn tj.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw; zmiany zakresu, odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych, zmiany adresu - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
- W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy na zasadach określonych w pkt §7
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawca a Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwemu rzeczowo sądowi powszechnemu z siedzibą w Siedlcach.
- Składający Zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią i akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.11.2016