Pas z napinaczem 50mm/5T ERGO 500 daN do Busa Naczepy

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 57,00 zł 57.00
Cena netto: 46,34 zł
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Kod produktu: 03-PAS-7500-ERGO
Pin It

Opis

Pas 500 daN z napinaczem o szerokości 50 mm – wytrzymałość taśmy 5 ton

Pas transportowy z napinaczem w kolorze czerwonym o szerokości taśmy 50 mm z dwoma stalowymi hakami typu J. Wyprodukowany został zgodnie z unijną normą EN 12195-2 dotyczącą produkcji włókien syntetycznych. Informacja o zgodności umieszczona jest na niebieskiej etykiecie każdego oferowanego przez nas pasa.

Poprzez ścisłe stosowanie się do norm zachowujemy wysoki standard produktów gwarantujących bezpieczeństwo użytkowania. 

PRODUKT POLSKI

Taśmy zastosowane w pasach mogą wydłużyć się podczas pracy maksymalnie do 5%.

Należy pamiętać, że odpowiednio zabezpieczony ładunek podczas transportu ogranicza straty wynikające z przemieszczania się i uszkodzenia towaru podczas przewozu. 

Przyjmujemy do realizacji również zamówienia niestandardowe. Posiadają Państwo możliwość wyboru długości taśmy i nadruku oraz elementów dodatkowych do zestawu. Polecamy ochraniacze do pasów transportowych, które służą zabezpieczeniu taśmy przed ostrymi bądź szorstkimi krawędziami przewożonego ładunku.

Produkt ERGO wyróżnia się na tle standardowego mechanizmu długością ramienia napinającego. Dzięki dłuższej dźwigni siła docisku ładunku do podłoża jest większa. To ekonomiczne rozwiązanie umożliwia zastosowanie mniejszej liczby pasów.

 

PORÓWNANIE PASÓW STANDARD I ERGO

 

STANDARD

 

  • zębatka ma 11 "zębów"
  • dociąg jest standardowy tzn. do góry za dźwignię

 

ERGO

 

  • zębatka ma 18 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

ERGO II

 

  • zębatka ma 20 "zębów"
  • zębatka jest 2 razy grubsza od zębatki montowanej w STANDARD
  • dociąg jest odwrócony (tzn. do dołu - dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • dźwignia jest dłuższa od standard prawie dwukrotnie (dzięki temu można mocniej zapiąć ładunek używając mniejszej siły własnej)
  • tylko ten standard jest akceptowany w UE

 

Pas z napinaczem składa się z 2 części:

  • odcinek krótki L1: 0,4 m
  • odcinek długi L2: 5,6 m, 7,6 m, 9,6 m, 11,6 m

Pas transportowy 5 ton 500 daN

PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU:

MATERIAŁ poliester WYTRZYMAŁOŚĆ ZRYWAJĄCA TAŚMY 7500 daN
SZEROKOŚĆ TAŚMY 50 mm LC* 2500 daN
WYTRZYMAŁOŚĆ W OPASIE 5 ton STF** 500 daN ERGO
CZĘŚCI KOMPLETU Produkt dwuczęściowy ZALECENIA PRZECHOWYWANIA odporny na działanie kwasów mineralnych, smarów, olejów, idealny do stosowania we wszystkich warunkach atmosferycznych (od -40 °C do 100 °C), nieodporny na zasady

*LC („Lashing Capacity”), czyli zdolność mocowania. Jest to dopuszczalne obciążenie, czyli najwyższa siła z jaką pas może być użyty przy mocowaniu w układzie prostym (od punktu do punktu).

**STF („Standard Tension Force”) – Nominalna Siła Napięcia, czyli siła z jaką ładunek będzie dociśnięty do podłoża.

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:

  • Mechanizm napinający powinien być całkowicie zamknięty.
  • Pas nie może być uszkodzony, aby podczas transportu nie uległ pęknięciu.
  • Zalecane jest używane ochraniaczy, które zapobiegają przetarciom pasów na ostrych krawędziach transportowanego ładunku.
  • Pasy należy przechowywać według zaleceń, aby zachować wytrzymałość produktu.

Metody zabezpieczania ładunku:

Każdy transportowany ładunek musi być odpowiednio zabezpieczony, tzn. dociśnięty do podłoża z wystarczającą siłą uniemożliwiającą przemieszczenie się ładunku w trakcie poruszania się pojazdu. Przy czym należy pamiętać, że w normalnych warunkach jazdy oddziałują na ładunek różne siły: 

  • w kierunku jazdy (hamowanie i zjeżdżanie ze wzniesienia)
  • w kierunku przeciwnym (przyspieszanie i wjazd na wzniesienia)
  • skierowana ku górze (jazda po nierównościach)
  • prostopadła do kierunku jazdy (zakręty, ronda)

Uwzględniając powyższe zmienne zostały opracowane techniki zabezpieczania ładunków:

  • mocowanie opasaniem
  • mocowanie ukośne odciągami
  • mocowanie bezpośrednie przez owinięcie
  • mocowanie bezpośrednie przez nałożenie czołowe
  • osadzanie
  • ścisłe upakowanie pojazdu
  • techniki mieszane

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl